Tuesday, April 13, 2010

waRna ceRia hiDup

Arggghh…
Final exam da mula menghampiri kite lagi kan? Mmg memenatkan semester ini, pada kite bdk2 AP225 Estate Management uitm.. permulaan semester yang terlalu santai aku rasekan namun. Langsung tak da test tak da assignment kan?


Di kala itu mmg dunia mailik kita kan? Tak begitu? Hahahaha…. Hidup ni bukan milik kita, bukan milik kita untuk menentukan kegembiraan sepanjang masa. Hidup kita yang indah semakin menemui penghujungnya denan sedikit dugaan hidup sudah pasti..
Kali pertama aku menjejeak kaki ke johor bharu bersama rakan2 taulan yg gagah perkase, jelitawan yang anggun berseri. Hahahaha..

kami masih sempat untuk bersuka ria dan bergembira dgn kehidupan yg ceria dan gembira.





lupe lak kt sini.
 Terima kasih fiqri rohaizad, kamu la leader yg bagus dan banyak berusaha untuk itu. Aku sebagai wakil yg lain dari kelas aku nk ucap terima kasih! Thanks bro! your crew and you are among the best crew that I ever found!
Hhahaha… Johor Bharu ni tempat yg unik dan besar bandarnye. Begitu indah juga kota raya yang sibuk dihiasi panorama kota yg aku lama terlepas pandang. Seharian aku dan rakan2 serta teman2 merantau dan menjelajah J.B. Saef, faiz, wan dan ipin kawan2 yg setia bersama menjelajah j.b bersama aku..
Dari j.b bermulalah kisah kami yg mencabar dan ganas. Mahu sahaja tercabut kepala otak kami, assignment da bermula.bayk sangat2. Aku tak pernah rase mcm ni.. dapat di lihat air muka dan wajah masing2 mula menunjukkan perubahan.aku mulai rase gelisah melihat ank2 pimpinan ku mulai tidak keruan menyiapkan assignment yg bergitu byk! Ada 9 coursework yg kebanyakan nye memerlukan kerje2 luar perlu dihantar dalam mase sebulan je?
“ Petak kepale!” ayt ni ayt ipin! Hahahaha… entah ape yg petak kt kepale die aku pun tak tau hahahaha… memang tekanan mula terase,dgn mengejar silibus yg tak habis lagi.. adoi aiii!!! Aku ni da la malas, tapi tak pe.. sebagai ketua aku kene maintain cool je.. aku ni class rep paling macho n handsome kt FSPU aku kene la maintain title tu.hahahaha..
Byk dugaan yg aku hadapi dalam menghadapi sem yg panjang ni,aku mula berase sgt penat.
Hahahaha.. tapi kelas di bawah pentadbiran ku akn terus kekal ceria.hahahahaaa.. bukan mudah nk memimpin..aku ni pun tak bape bgs lagi. tapi aku tak penah putus asa dgn kawan2 aku. hahahaha...
moh kite jawab final baek2!!!


Adoi aiii....
tgk ni gambar maryam dgn kawan2 die semagat kan? ni la hasil dari kepimpinan aku yg paling pelik atas muke bumi ni.. hahahaha..
merapu je aku ni. tapi ni la yg aku nk tunjuk pada korang.
warna2 hidup aku yg ada gi sekeliling aku yg tak behanti2 bg kepelikan dan segala perkara yg menakjubkan dalam hati aku ni..hahahha.... otak da jam.. tp ok la jgk kan?
aku nk kawan2 yg sterss dapat la hilang kan sikit stress. herm.. aku nk mintak maaf pada semua sepanjang kepimpinan aku ni kalo ada tak puas  hati aku nk mintak maaf la sgt2. aku ni manusia biase.tak mampu nk puaskan hati kawan2 sume..
any way gud luck!!!

No comments:

Post a Comment